Google

02 oktober 2006

Faktakoll

  • Micke Andersson, Hylte, är tillsammans med Ulf Karlsson, Lugi, födda 1965 och kandiderar därför till titeln Elitseriens äldste spelare. Jag kan inte hitta fakta att särskilja dem, så under tiden anser jag att jag har rätt.
  • Daniel Jacobsson, Hylte, är med sina 170 cm mycket riktigt elitseriens kortaste spelare.
  • Tobias Johansson, Hylte, delar titeln Elitseriens näst kortaste spelare med Mathias Gustafsson, Team Valla, och potentiellt ytterligare någon av de spelare vars längd inte är angiven (denne skulle ju principiellt vara kortare, men än så länge anser jag mig ha rätt där också).
Någon gång skall Baggerkortis räkna ut medel och framförallt standardavvikelse för längden i lagen. Känns som om Hylte har hygglig standardavvikelse med Ben, Sean och Greven på andra sidan av skalan.